logo

Nízkonákladové banky přetahují stále více klientů velké trojce!

24.3.2017

fio_baner

Trend odlivu klientů od největších tuzemských bank k nízkonákladovým a dynamičtějším bankám podle všeho i nadále sílí. Nesmyslné bankovní poplatky, které tuto aktivitu lidí před pár lety vyvolaly, již nejsou ovšem jediným důvodem k odchodu. Podle všeho klienti se už naučili hledat nejvýhodnější nabídku i v sektoru bankovních služeb.

To potvrzuje i aktuální zpráva, podle níž služeb Fio banky využívá již 700 000 osob. Meziročně se počet jejích klientů navýšil o 120 000! Podle Fio banky se noví klienti rekrutují zejména z velké „bankovní trojky“ – tedy z České spořitelny, ČSOB nebo Komerční banky.

I dalším nízkonákladovým bankám se daří velmi dobře. Například na začátku letošního roku oznámila Equa bank, že má 250.000 klientů a meziroční nárůst činil 40 %. Air Bank hlásí přes půl milionu klientů a mBank dokonce 600.000 klientů. Klientská základna nízkonákladových bank se tak v loňském roce rozrostla o cca 15 procent (na aktuálních 2,3 milionu lidí), otevřenější přístup ke klientům se očividně z dlouhodobého hlediska vyplácí.

 

Komentáře

komentářů