logo

Banky vyšly vstříc nejmladším klientům, kteří chtějí snadnou online správu peněz!

9.6.2017

bi

Pro mladší generace je centrem jejich komunikace se světem samozřejmě mobilní telefon. Doby, kdy se hlavně telefonovalo a posílaly SMS zprávy, jsou však již dávno pryč. Dnes je důležité být neustále připojen k internetu, u zdroje čerstvých informací. Trendem posledních pár let je pak možnost pomocí mobilu platit a spravovat své bankovní účty. S tím musí počítat i banky, a tak se stále častěji pouští do vylepšování svého internetového bankovnictví a mobilních aplikací.

Podle posledních průzkumů totiž využívá mobil k bankovním operacím již 40 % Čechů. Třetina z nich přitom používá webový prohlížeč, 39 % již vstupuje do banky přes mobilní aplikaci. Počet uživatelů mobilních aplikací přitom každoročně roste, za poslední tři roky se počet uživatelů zdvojnásobil. Nové funkce mobilního internetového bankovnictví zaváděly v minulosti nejčastěji menší, nízkonákladové, banky jako jsou například mBank, Fio banka nebo Equa bank.

Právě Equa bank v minulých dnech razantně inovovala svůj smartbanking. Nová aplikace připomíná, nejenom designem, mladšími ročníky klientů oblíbenou komunikaci na sociálních sítích – ke svému profilu si například můžete přiřadit fotografii a ta se bude zobrazovat klientům Equa bank u vašich plateb. Převody, které realizujete nejčastěji, jsou přitom v aplikaci předpřipraveny, takže se snadno vyhnete riziku, že zašlete platbu na špatný účet.

equa_scan

Novinkou je také možnost přihlášení otiskem prstu (či krátkým číselným kódem) nebo si zdarma nastavit limity na kartě, dostupné je v aplikaci i dočasné zablokování karty na 24 hodin. Nově lze také fulltextově vyhledávat v historii plateb. V internetovém bankovnictví si můžete snadno zakládat i další účty a úvěry.

Internetové bankovnictví bude mít intuitivnější ovládání a bude přehlednější i u dalších bank, ještě tento měsíc by se nové mobilní aplikace měly objevit v internetovém bankovnictví Komerční banky nebo ČSOB.

 

 

Komentáře

komentářů